2005-11-29

Varsågod och sitt.



Jag funderar starkt på att skriva ut och sätta upp den här bilden på toaletten på mitt jobb. Jag arbetar i en korridor där det finns ett konferensrum. Där konfererar alla möjliga grupper och föreningar i tid och otid. Närmaste toalett är våra personaltoaletter vilka man glatt och frekvent nyttjar.

Nu ber jag alla män som läser detta, att förklara för mig vad som är så fruktansvärt svårt med att pricka kisstrålen i toaletten. Inte för att vara elak men värst är det när pensionärsföreningarna har haft möte och de grabbarna har ju ändå haft längst tid på sig att träna på att pricka.
Men om det nu är så svårt, varför i hela fridens namn sätter man sig inte ner? Känns det omanligt att sitta ner och kissa eller vad är det frågan om? Det är ju ändå ingen som ser er när ni sitter där inlåsta på toaletten.
Det sista alternativet som jag lite uppgivet kan föreslå är att när man då stått där glatt och kissat lite överallt så kan man väl ändå för guds död och pina torka upp efter sig. Eller?

För hur chockerande det än kan verka så kan jag avslöja att vi tjejer tycker inte det är så kul att sitta i andras kiss.


*tankepaus*

Ps. Eureka! Det är därför karlarna inte sitter ner! De vill inte heller sitta i andra gubbars kiss.
Så måste det vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Even more worrying, when the seat in the girls loo is covered in piss thanks to the amazing levitating women. I can imagine them bracing themselves against the walls of the cubicle to then pee, from ceiling height, all over the bog. I wish I couldn't imagine that, but I can.