2008-05-01

Rädda mig från mig själv!

Jag mår inte så bra. Jag kallsvettas och har en obehaglig metallisk smak i munnen. Halsen värker och det känns som det ligger någonting tungt över struphuvudet. Benen darrar lätt och musklerna värker. Jag känner en intesiv törst och upplever allmän matthet.

Nu kanske ni tror att jag drabbats av någon tropisk sjukdom eller fallit offer för någon elak parasit men så är det inte. Tyvärr måste jag erkänna att det är helt mitt eget fel att jag mår så här. Jag borde ha förstått det innan att det aldrig skulle sluta väl men jag gjorde det ändå. Jag gav mig ut och joggade...



Alltså. Kära ni, någonting som känns så här fel kan helt enkelt inte vara rätt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är galen! Jag skulle aldrig i mitt liv ge mig ut och jogga. Däremot en powerwalk, det är grejjer det. Eller varför inte börja träna på Friskis? Roligare än att jogga iaf. Och helt klart lika jobbigt!