2008-06-21

Hemligheter man bär på

Ibland bär människor saker inom sig som de inte ens är medvetna om själva. Jag är en sådan människa. Har det visat sig.
Min "sak" är en ganska stor klump av diverse mänsklig materia. Lite hud, olika vävnader, lite hår och annat. Visst låter det aptitligt? Min nya invärtes kompis kommer från en äggcell och äggceller innehåller möjlighet att utveckla alla kroppens olika celler. Därför kan den piffa till sig efter behag. Vill den ha brosk kan den bygga sig lite brosk. För mitt eget bästas skull har jag inte googlat på bilder. Kan eventuellt tänka mig att göra det efter att min lilla kompis har extraherats. Jag ska få hjälp med det om ett par dagar. Min första operation!

Jag måste bara lägga till en sak. Vilka proffs mina läkare är! Skickliga, vänliga och omtänksamma. Hur bra som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen! Vad är det du har egentligen? Nu blir jag ju orolig.