2006-09-27

Fotboll. Jippiyayayay!


Ugh!
Jo, jag vet. Jag har beklagat mig över den så kallade sporten fotboll, förrut. Jag skulle egentligen kunna göra det oftare men för att bespara er gör jag det inte. Nu måste jag dock säga något.
Asså! Ba! Va fan!!!

Fotbollsarena full av män, ölburkar, en boll - vad skulle möjligen kunna gå fel?

300 huliganer i upplopp. 28 personer arresterade.
Tidningen Aftonbladet har beviljats polisbeskydd efter det att ett gäng fotbollsfans upplevt att tidningen skildrat dem på ett ofördelaktigt sätt.
Miljoner skattekronor helt bortslösade på att hålla civilisationens lågvattenmärke från att slå ihjäl varandra och vandalisera andras egendom. Att låta dem hållas hade förmodligen gjort genpoolen en tjänst.

Jo men det är logiskt. Dra in på vård, skola och omsorg och släng för all del ut alla blattar ur landet så vi har råd att satsa på idrotten!

Inga kommentarer: