2005-10-26

Gud vad vi är snygga!

Här om dagen fanns det artiklar i tidningarna om två små 13-åriga tvillingar som spelade in vit makt skivor. Glatt poppar de fram låtar om hur Rudolf Hess kämpat en ärlig kamp och hur bra Hitler var.
De säger sig vilja värna om den vita rasen och att de är stolta över att vara vita. En inställning de fått från sin mor son fört över sin uppfattning av världen på sina döttrar. Två döttrar hon för övrigt döpt till Lamb och Lynx, Lamm och Lodjur. Lodjur odjur. Hjärntvätt.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker är sorgligast. Att tvillingarna blivit itutade en sådan bild av världen eller att det finns en marknad för deras musik.

Sen måste man fråga sig, vad betyder det att vara stolt över sin ras? Tja, jo. Vi är ju rätt snygga, vi gula. Rätt fint med svat hår och så. Men, vi är ungefär två miljarder stycken. Tänk om en procent är puckade. Det blir 20 miljoner rätt puckade människor. Ska jag vara stolt över dem också för att vi är så snygga? Jag är stolt över min ras. Jaha.

Att vara rasist är bara så fantastiskt korkat. Antingen har man inte fattat vad det betyder att vara människa eller måste man verkligen tycka att man är oerhört superextramegasnygg.

Inga kommentarer: